kızlar selam … daha önce 2 tane düşüğüm oldu adetime 2 gün kala kan verdim beta 54 çıktı bugün tekrar verdim 128 çıktı doktorumu aradım hemen progestana başla salı günü tekrar kan verip gel dedi . bu arada çikolata kistlerim var o yüzden çok zor gebe kaldım daha önce böyle birşey yaşayanınız var mı