Meleyke123 Gul1616 kilolu değildim ama 16haftamda hiss etdim 17de tam oldu elimi koyupda hiss ediyordum artık hatda gözle görülüyordu
Kubragnssvr63 Gul1616 kilolu değilim şuan 17+6 dayım ama henüz hissetmiyorum bende erken sanırım ilk gebelikte 20. Hafta itibariyle rahat hissedersin demişti doktorum
Deletedmom_70 Gul1616 bnde sanki 18 haftaya hiricez iki gün sonra lip lip atıyo sanki göbeğimin kenarlarında
tugcesakzci Gul1616 kilolu değilim ama ilk 17. Hafta da hissettim. Şuan 21+3 üz dışarıdan da görünüyor elimi koyunca da hissediyorum artık
Gul1616 Meleyke123 16+6 haftadayız hiç bilmiyorum nasıl bi his çok merak ediyorum . Kilolu olunca daha geç hissediliyor sanırım . 12 13 haftalardan beri arada bişeyler oluyor ama bağırsak hareketi mi bebek mi ayırt edemiyorum
Meleyke123 Gul1616 bende analayamıyordum 18de tam hareketini hiss edince analayacaksın bağırsakmıydı o hiss etdiklerin yoksa bebek
Ebru3439 Ben 24.haftamda hissettim bir haftadır keyfini çıkarıyorum:) Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
zumrasmom1 Gul1616 98 kilo ile hamile kaldım. 92 ye düştüm bulantıdan. 14+6 da karpuz çilek yerken sağ kasıkta kuş kanadı gibi pırpır birşey oldu anlayamadim doktora sordum bebek hareketi dedi. Ama sonra 20. Haftaya kadar hiç hissetmedim
mervemurat16 Gul1616 ben 77-78 kilo gibiydim 19.cu haftamda o zaman hissettim 21+5 im 80 kg oldum hissediyorum net şekilde tekmelerini