Merhaba , daha çok yeni bir birlikteliğimiz oldu eşimle tam yumurtlama zamanımda ,6 gün oluyor bugün sol kasığımda biraz acı hissediyorum nedendir ve ne zaman kan testi vermem gerekiyor yada hamilelik testi yapmam lazım veya belirtileri oluyormu hiç bugünlerde