Pamuk bende öyle dedim bu halde olmasaydım sıkıntı olmazdı ama şuan durumum farklı ama ben dedim walla içimdekileri tek tek söyledim hemde yüksek sesle inşallah onlarda duymuşlardırda utanır giderler😌 gerçi onlarda utanma yokta işte Allah’tan ümit kesilmez 🥲