Meriioo Kızlar 17 haftalık gebeyim; bugün duştan sonra fark ettim de göğsümün kahverengi kısmında noktalar var delik gibi (kabarmalar vardı onların ucu gibi) normal mi?
Yenibirannee Meriioo evet normal. Hatta ben gecen baktim o nokta gibi kabarciklardan da sıvı geliyor sok oldum
Cansuu55 Meriioo ebe bana dedi ki o noktaları koparmayın bebekler gözleri kapalı bir şekilde o noktalardan gelen koku sayesinde memenin yerini buluyormuş
elifec Meriioo o küçük kabarcıklar koku partikülü gibi birşeymiş eğitimde ebe anlatmıştı bebiş oradan yayılan kokuyla memeyi rahatça bulabiliyormuş. Sıkmayın koparmaya çalışmayın meme ucu etrafında bile çıkıyor son zamanlara doğru içiniz rahat olsun :)
Meriioo Yenibirannee aaa ciddi misiniz. Doktora mı gitsem göğüs ucu bozukluğu mu diye korktum birden ben ya