Eminesahin1 Merhaba kızlar bebişlerinizin kalp atışlarını kaçıncı haftada duydunuz? Kalp atışları için kaçıncı haftada doktora gitmeliyim ?
Minnosunannesi_2 Eminesahin1 6 da gittim ama çok küçüktü sadece keseyi görmüştüm 8 de kalp atışlarını da dinledik elhamdülillah
Haticetalan Minnosunannesi_2 aynen bnde 5 ve 6 da kese 8+3 de bebek ve kalp atışı her gebelik farklı olabiliyor
Eminesahin1 Bende 5+2deyim 2 hafta sonra çağırdı ama ben 8. Haftanın içindeyken gitsem daha net olur diye düşünüyorum 7. Haftada belki duyulmayabilir diye düşünüyorum