aysenuraktas6107 İlk doğumum da doktorum 3 ay folik asit kullan demişti bir kaç kişi gördüm kullanmayan saçları dökülüyor hep. Birde emzirmeden vitaminler gidiyormuş bir ona baktırın. Birde geçen dermatolog bana bir karışım önerdi dökülme için isterseniz içeriğini yazarım, ilaçların yanı sıra etkisi olur belki