Nuk marka biberonu Civilde 150tlye mi ne bulmus esim bugun. Bebegim 44 gunluk. M olan var dedi 0-6 ay yaziyormus ama bilemedim hangisini alsak. Orada Calisan kizla su koyup denemisler,esim hemen akti dedi. Oyle diyince blemedim bende acaba marka guzel mi? Alirsam da M mi alaym S mi? Yardmci olablir msiinizzz? Hangisi daha uygun olur ve kac ml lik alsam?