İyi akşamlar kızlar sizce gümüş kapak gerekli mi göğüs ucu yara olur diye korkuyorum alsam mı diye düşünüyorum fiyatı da pahalı alırsam boş yere mi almıs olurum diye de düşünüyorum sizce almalı mıyım işe yarıyor mu lansioh göğüs ucu kremi var ama yeterli gelmeyebilir bide bu gümüş kapak 700 lira boşuna almıyım işe yaramıyorsa