Kizlar bebeğim 1 haftadır aşırı hareketli hiç ama hiç durmuyor sürekli vuruyor sağa sola dönüyor ben gün boyu uyanığım oda uyanık hiç uyumuyor sanki karnımda. Geceleri bile bazen dönmelerine tekmelerine uyanıyorum ben uyuyorum o uyanık. Bazen diyorum erken mi doğmak istiyor yerimi rahat değil saçma düşünceler olabilir belki ama biraz tedirgin oldum normal midir sizce ?