Nkoca masallah gözünüz aydın sağlıklı huzurlu ömürler dilerim sezaryen olmuşsunuz ama bebeğiniz en önemlisi en hayırlısı olmuş 🤲🏻
Benim de 2. Hamileliğim Doğuma az kaldı ilki normal di ama sonradan herşey gelişebilir buda hep aklımda hayırlısı inşallah
💐💐💐