SeymaCbci 36+6 olduk an itibariyle, 18inde nst ve kontrolüm var, 26. haftadan beri 3 haftada 1 gidiyorum hala da aynı. 38+1 olacağım bir sonraki gidişimde. Doğumun normal başlamasını bekliyoruz. Çatı muayenesi için henüz bir şey demedi. Günü dolana kadar kurcalamayacağım dedi normal doğumu beklemek istiyorum dediğimde.