Mrvm005 guzelanne01_ bitmiyor bitmeyecek sadece duruma alisacaksin canim anne 😂😂 3.5 yillik anne olarak soyluyorum malesef siddetle artiyor ama bunye alisip 2. Cocugu bile dusunuyor 🙈🙈
Nurr_22_22 guzelanne01_ atak hesaplasinda en uzun o görünüyordu 1 ay mı neydi çok şükür bana çok cektirmedi ama hep carsafta sallanmak istedi 4 ay atagindan sonrakiler çok zorlamıyor ama dış zamanı biraz zor geçiyor kızım çok huysuzdu uyku düzeni bozuldu şükür anca düzeliyoruz
guzelanne01_ Pinklove o dönem rahat canım bence kızım çok rahattı ama iki çoçuğumdada 4 ayında bir şeyler oluyor😂 Yani düşün kızımda 13 yıl geçmiş olacak ama 4.cü ay atağını unutmam asla Birde 2 yaş sendromu aşırı kötü🤷🏻♀️
Damlacaa Sadece kucak ise yarıyor 😐 Biz kucaga alismadik o donemde şükür ama 4. Ay atagi bizi en zorlayan meme reddi yaşatan bir atakti. Allah yardımcınız olsun. Bol bol ten temasi
guzelanne01_ Damlacaa aynen öyle canım ikizler burcuyuz ikimizde zaten temas bağımlısıyız hepten olduk
Pinklove guzelanne01_ bizde şuan gaz sancısı dönemi😣 sürekli sancısı var inliyor, masaj yapıyoruz gaz damlası da veriyorum geçmiyor varmı bi önerin sen tecrübelisin 1 aylık daha bebeğim😣😣
guzelanne01_ defneemom ayy Son vuruş yapmış canımmm sana😂 Sanki benim oğlanında dişi çıkacakmış gibi geliyor bana sürekli kaşıma isteği var sizindemi öyle oldu … Kızım 11 aylıktı ilk dişinde ayy dişli bebeklerede bayılıyorum 2 dişiyle gülüyor ya hele gelde yemeeee😂
defneemom guzelanne01_ evet evet, dehşet huzursuzdu dört parmak birden ağızdaydı. 4 ay 20 günlükken patlattı
guzelanne01_ Eboz bence yok canım 13 yaşında kızım var 4 aylık atağı ve 2 yaş sendromu çok sancılı bir süreç aslında daha doğrusu bebeğin hep sakin akıllı güleç bir bebekse Bir anda ağlamalı inatçı bir evre olduğunda Zorlanıyorsun alışmadığın için
guzelanne01_ Mrvm005 benim 13 yaşında kızımda var canım ama sanki beynim reset yemiş gibi şuan 4 aylık oğlum 2.çoçuğum Süreçlerde endişe sarıyor bi beni🫣
guzelanne01_ Nurr_22_22 aynı benim kızımda senin bebişin gibi geçirdi sonrası rahat dişte rahat bana göre ,2 yaş sendromu ve 4 ay atağı çok kötü oğlumdada oldu 4 aylık atağı inşallah çabuk atlatırız
neanladinyurdagull guzelanne01_ bitmiyor biri bitse diğeri başlıyor üzgünüm ama 4 yaşına girecek çocuğum 3-5 ayda bir atak 🥺
guzelanne01_ defneemom Ayy ayy ölürümmm 2 dişşş😅Maşallah supanallah Annesi rabbim korusunn bütün kötülüklerden galiba bizde aynı olacaz ozaman oğlum bir anda aşırı huzursuzlandı kendi elleri bitti bizimde elimizi yiycek🤣
Mrvm005 guzelanne01_ unuttugun icin elin ayagina karisiyor. 13 yil once boyle ataklar gundemde degildi birde. Akisina birak boşver :))