KKuubraaaaa çok çok pahalıymış biz çok iyi bir fiyata yaptırmışız . Benim doktorum Türkiye de ilk yapay zekayla tüp bebek yapan adam ve harwarda kabul edilmiş Türkiye de 2. Doktor harwardda egitim görüyor Prof hatta sosyal medya da baya önde bir doktor 30 bin verdik hastaneye düşünün yani . 18 de ilaçlar tuttu .