Usui Yani canım burada o kadar çok yorum görüyorsun ki, birisi az az birisi normal diyor. Doktorun ne dediyse o’dur. Biliyorum içini rahatlatmak istiyorsun ama buradaki yorumlara bakarak neden kendi kendini üzüyorsun bebeğim az kilolu diye. Son haftalarda zaten iyi kilo alıyorlar, daha 7 haftan var hemen hemen 3 kiloya yakın bile doğabilir. Stres etme