Eboz ulturasonda da iyi bi sikinti yok yani herşey normal. Sadece ilk zamanlar 22 Aralık olan adet tarihimi 1 Ocak olarak değiştirelim küçük demişti bitane doktor. Fakat ilerleyen zamanlarda başka doktorda 22 aralığa göre gayet iyi doğum tarihi değişmez dedi