Ben oğlumda traş makinesiyle kesmiştim. Küçük zaten uyurken ben başını tutmuştum eşim kesmişti. Sonra köpürtüp jiletle (kadın jiletleri var ya kesmeyen onlardan) sıfır yapmıştık. Şuan 1.5 yaşında şimdiye kadar hep kendimiz kestik. 1 kere daha sıfıra vurmuştuk konak olmuştu bakımı daha kolaydı diye.