Mineeaa1 Kizlar merhaba 3. trimester gebe olarak merak ediyorum bu zamana kadar yoğun şekilde mide bulantısı yaşamadım ama mide yanmalarim çok fazla gercekten. İkisini kiyaslayacak olursanız hangisi daha kötü?
AsyaCngz55 Mineeaa1 çok şükür ben hiçbir zorluğunu görmedim çok rahat geçirdim. Ama doğum korkusu diyebilirim 🥹
zumrasmom1 Mineeaa1 ilk üç ay kustum 7 kg verdim serumlarla ayakta durdum. Son üç aydayim 30. Haftadayim. Mide yanması fena gaviscon iyi geliyor Allah’tan. Gelişim geriliği ve parsiyel mol gebelik şüphesi var keşke bebeğin sağlıkla doğsun da hepsine razıyım canım
Mineeaa1 Yazmelegi_ yaa şimdi iyisindir inşallah. Bende ilk 3 Ay rahat geçtiği için mide yanması daha kötü gibi geliyor .. 😔
momqq Ben hiç birini yaşamadım ama hepsi de birbirinden beterr hamilelik dışında yasadklarimindan yola çıkarak 🤭 bulantıyı blmem ama miğde yanmasına kesin çözüm yarım çay bardağı Soğuk süt için anında kesiyor 🥰
Mineeaa1 momqq neredeyse litre litre içeceğim sütü ama geçmiyor gaviscon içiyorum mecburen bazen o bile az kaliyo 😭
Aysenurdesign Kusmak daha zor yanmaya göre ama yanmada bi tık altı yani pek bi fark yok ikiside mahvediyor
Mineeaa1 Aysenurdesign birini seçecek olsam yine de kusmak olurdu sanırım başa çıkamıyorum mide yanmasiyla😅