Ebru_ozdemr24
Tüylenme maalesef hamile kalır kalmaz başladı:( doktorum normal dedi. Kaşım bıyığım hiç çıkmıyor ama göbeğimdeki tüyler çoğaldı adeta, ilginç bir süreç:)
Benim aldığım kakao yağı katı formdaydı, çıkarıp sürüyorum, tene değip sürünce eriyo gibi bişey. Yani ten onu emiyor
İlk sürülürken kokusu güzel oluyor ama sonradan kokusu değişiyo. Hani böyle beklemiş elma kabukları kokar ya onun gibi😅