Defsealn 29 haftalık serklajliyim sadece yatıyorum ve kabız oldum onerilerileriniz neler kızlar son aylara girince kabızlık daha da artıyor sanırım önceleri böyle bir sorunum olmamisti
gamzecgr Defsealn akşamdan bir bardak suya iki tane kuru kayısı ve bir tatlı yemedim zeytinyağı atın sabaha kadar beklesin sabah aç karnına için suyu kayısıları da yiyin öğlene kadar rahatlatir ondan sonra da her gün bir bardak kefir içerseniz düzenliyor tekrar olmazsınız
mother2 Defsealn doktorum ilk olduğum zamanlarda bana dupalac diye Bi sürüp verdi iki kullanmaya Bi daha olmadım diyebilirim bazen oluyorum amma ben günde bu seferde çok çıkıyorum büyük tuvaletine yardımcı olur belki al sende
Liv3652 Defsealn duphalac yazdırın doktorunuza o çok iyi geliyor sezaryenden sonra bende kabizlik vardı dikişlerin korkusundan yapamıyordum günde iki kere sabah akşam iciyordum
hsrtt_ Defsealn bende kabızlık yaşamıştım benimki demir ilacı kaynaklıydı ama burada yazınca güzel öneriler geldi bana iyi gelenler erik suyu ve sabah aç karnına kefir içmek oldu.Umarım geçer🌸
Defsealn Aslında her sabah kuru kayısı ve su ile güne başlıyordum neden boyke oldum anlamdım şimdi birşey olur diye korkuyorum tuvaletimi yaparken
Defsealn Hergun muhakkak kabak tarator ve kayısı yiyordum acaba diyorum hareketsizlik ten artık bağırsaklar tembellesti mi
Defsealn Tuvalette biraz kalıp beklesem aslında rahatliycam belkide ama tuvalette kalmaya da korkuyorum açılma olur felan diye
Defsealn Tuvalette biraz kalıp beklesem aslında rahatliycam belkide ama tuvalette kalmaya da korkuyorum açılma olur felan diye
Shebaby Defsealn canım duphalac al bitkisel doktorum bana da verdi çok rahatlattı beni ne zaman kabız gibi olcak olsam içiyorum hemen rahat cıkıyorum wcye