kubrayurek Kasıklarımda ara ara sancı oluyor ve dayanamayıp erken gebelik test yaptım ikinci çizgi cok silik çıktı adetime 7 gün var acaba hamilemiyim bundan önce biri 5 aylık biri 3 aylık düşük yaşadım
tugbadurmaz34 kubrayurek öncelikle geçmiş olsun canım benim bende 2 defa düşük yaptım 3. Hamileyim nasip olursa inşallah bende 7 gün kala yaptım çıkmadı 5 ton kala silik çıkmıştı kan verdim pozitifti fotoğraf atabilir misin yarın kan ver bence hemen Hayırlı olsun şimdiden 💕
kubrayurek tugbadurmaz34 çok teşekkür ederim insALLAH Bende hamileyimdir ve sağ salım kucağımıza alırız 🤲 fotoğraf yüklemeyı yapamadım 🙃
tugbadurmaz34 kubrayurek amin canım benim inşallah fotoğraf yüklemeyi mutluresim.com dan yapacaksanız
MorKelebek54 kubrayurek ilk yaptigin an boyle ciktiysa gebelik var kuzum ama yarim saatten sonra bunu gorduysen kuruma cizgisi de olabilir
Gamzecanpolat kubrayurek resim varmışta ben farketmedim canım benim testim de böyleydi var görünüyor Allah’ın izniyle
kubrayurek MorKelebek54 bu erken gebelik testi adetime 7 gün var bir yandan da cok ümitlenmek istemiyorum ama 2 3 dakkada belirdi çizgi bakalım haftaya kesinleşir ama insAllah vardır 🤲