Artık istemiyorum bu hayati çok yoruldum çocuk mücadelesi veremiyorum artık çünkü hiç bişey tek başına olmuyor bazı insanlar diyecekler 10 sene 20 sene bekleyen insanların canı yokmu diye ama ben o kadar güçlü değilim demekko anne olmayı hak etmiyorum içimi dökmek istedim sadece çünkü etrafımda içimi dökeceğim kimse yok