Normalde şekerim yok ama gebeliğe bağlı şekerim olduğunu öğrendim bebeğim şekere bağlı olarak üç hafta önden gidiyormuş göbek kalınlığı olması gerekenden kalınmış sezeyim olabilirmiş başka negatif bişey söylemiyor doktor bu durum beni tedirgin ediyor yememe içmeme dikkat ediyorum insülin kullanıyorum sizce kötü bi durum olur mu ileride 32 haftalık gebeyim