Usui AnnEemm canım o genellemeler çok yanlış her kadının değişik olur hatta ve hatta aynı kadının gebeliklerin de de farklılık gösterir🤷
Gamze006 AnnEemm 18 haftalık hamileyim ve ilk haftalarda öğlene kadar uyuyodum akşam da erkenden sızıyodum ikindiden önce yine uyuyodum :D annem de erkek kardeşime hamileyken öyleymiş. Bizimki de şimdi erkek ama genetik bi huy mu bu biz de bilemiyorum 😄
Dunyammmmmmm İlk 3 ayımı bana soranlara uyuyordum hatırlamıyorum diyorum 🙄 o derece uyuyordum ve halsizdim. 26.haftadayım ve bu hafta yine aynı halsizlik geldi. Cinsiyetimiz kız 🥰
AnnEemm Gamze006 aynen bende öyleyim daha 6 haftalığım ama çok uyukum geliyor öğlene kadar yatıyorum birde öğlen yemeğini yiyip tekrar uyuyasım geliyor. Kızım var bir tane acaba bu erkekmi çünkü kızda bu kadar değildi 😂😇
Shr AnnEemm cnm bnm doktorum 11+5 de erkek gibi demişti 1 ay sonra tekrarr kontrole gittiğimde kesin erkek olduğunu belirtti
Cansum89 17 haftadayım dün erkek dedi doktorum kesinmidir acaba bu haftalarda yanılma payı ne kadar acaba .