20+3 haftalığım detaylı ultrasonda kalbinde sol vertikülde parlaklık olduğunu öğrendim. 2 li test, burun ve ense kalınlığı normal çıkmıştı. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba. Kendiliğinden kaybolduğunu veya tek başına bir parlaklığın bir şey ifade etmediğinide okudum formda, fetal eko yaptıranıda gördüm. Başına böyle durum gelen var mı acaba