Cimcimeeanne50_ yani düşüklük de olsa yükseklik de , bilgilendirmesi gerekir zaten. Benimki hipertiroidi olduğu için tsh çok düşüktü 0,05 lerdeydi. Thyromazol kullandık. Sonra dr gerekli görmedi keselim dedi takipte kalarak devam ettik sürece. İçinizi ferah tutun zaten doktorunuz sizi yönlendirir ilaç gerekirse verir gerekmezse takipte kalırsınız siz de. Sağlıkla kavuşun inşallah🤲