Mhr34 Merhaba kızlar. Gittikçe yorucu olmaya başlayan haftalar gelmeye başladı. Yürürken karnım sertleşiyor ve ara ara ağrılarım oluyor artık😑 37’ye kadar çalışmayı düşünüyorum ama bu gidişle daha erken bırakacağım gibi. Sizde durumlar nasıl? 🙃🌸
Serendipty Mhr34 imkanınızı varsa çalışmayın bu günleri evde istirahat ederek geçirmek bence daha makul ben öyle yapıyorum şahsen heleki salgın hastalık dönemi başlamışken..
Busss123 Mhr34 34+3üm evden çalıştığım halde bugün oturamadığımı fatkettim resmen bebek bilgisayarı tekmeliyor
Ayazz-A Mhr34 ben de düşünüyordum ama 35 olduk bırakıyorum nst de sancim çıktı doktor önermedi haftaya ayrılacam iznw
Mhr34 Serendipty izinlerim doğum sonrasına kalsın diye çalışıyorum ama ağırlaştıkça düşünüyorum ben de ayrılmayı🙄
Mhr34 Busss123 hareketleri arttı tabii bebişlerin🥰 her türlü yorucu oluyor galiba bu süreçte çalışmak🙄
Busss123 Mhr34 evet çok yorucu geliyor beni oturmak çok yoruyor evde hareket etmek yürüyüş yapmak iyi geliyor tekmelemiyor o zaman en azından ama oturduğumda sürekli ah uh yine vurdu diye sıçrıyorum bu haftalarda herkes hareketinin azaldığını söyler ama benim her zaman kıpır kıpır bir bebek
Mhr34 Busss123 benim de öyle. Özellikle hıçkırması çok arttı bu aralar :) evet hareket etmek iyi geliyor, elinizden geldiğince yürüyüş yapmaya çalışın siz de 🌸