Happy-melek1997 Bu gün adet olmam gerekiyordu olmadım 3 gündür falan ara ara 5 saniyelik falan adet sızısı ağrısı olup geçiyor onun dışında sürekli Bi kafa ağrısı var o kadar ben flaşla bakınca görüyor gibiyim hani kuruma çizgisi desem daha 10 dakika oldu olmadı yapalı testi https://imgyukle.com/i/r79MJx
mombarbie_ Happy-melek1997 sabah erken gebelik testiyle ilk idrarınizla deneyin kaset testler bazen göstermeye biliyor 2.cizgi var gibi erken gebelik testi saha hassas bide onu deneyin derim
Happy-melek1997 mombarbie_ bu ay pek düzenli değerlendiremedik günleri adet olmayınca yaptım üstüne düşmemişti olmadı yarın erken gebelik testi yapayım
Happy-melek1997 Demsi_83737 bende öyle görüyorum inşallah vardır dicem ama bunda önce Aralık da böyle oldu kimyasal geçirdim hayırlısı artık
mombarbie_ Happy-melek1997 ovulasyon testi kullanmanızı tavsiye ederim günleri değerlendirmektense hangi gün değerlendirmeniz gerekir görüp ona göre ilerleme katedebilirsiniz 😌
Demsi_83737 Happy-melek1997 Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏 hayırlı haberlerinizi bekliyoruz 😊🌸
Happy-melek1997 mombarbie_ bu ay aşılama istiyordum ben hatta yRına randevu almıştım 4 5 gün önce adet olurum giderim diye olmayınca saraya kaldı ovulosyon evet denemek lazım 🌝
mombarbie_ Happy-melek1997 aşılama öncesi ovulasyon denenebilir ilk denemede gebe kaldım direk yumurtlama gününü tutturamayinca olma imkanı hiç yok ay sonuna gebe kalma olasılığı %25 oluyor bu yüzden denemenizi tavsiye ederim.