masal_94 30+2 yim hem Mode bulantısı yaşıyorum hala hemde mide yanması başladı. Bu durumda olan var mi neler yapıyorsunuz geçmesi için. Yemek yemeye korkar oldum artık
Yenibirannee masal_94 38. Haftadan merhaba 🥲 hala prilam iciyorum ve gaviscon iciyorum artık kac sise bitirdim sayamadim. Benim son 2 gunum kaldi umarim sizinde geçer cok zor çünkü
mervemurat16 masal_94 21+5 im 20.ci haftamda aşırı mide yanmam vardı süt içiyordum iyi geliyordu.bulantım içinde yeşil elma yiyorum veya leblebi oda mide bulantımı engelliyor biraz
masal_94 Yenibirannee bende hala prilam kullanıyorum 2 adet birden hemde. Rennie surup da verdi doktorum ama dayanmaya çalışıyorum. Surup çok içmiyorum
Cocuk masal_94 benim gece çok yanıyor gündüzden ziyade süt yedi kefir içiyorum yanmaya birazda olsa iyi geliyor