Aysennn1608 Merhaba herkese, Sat 1 Eylül, bugün beta testi verdim 683 çıktı. Normal değeri 5-426 vermişler benimki biraz yukarda endişelendim. Sizce nasıl yaşayan oldu mu ?
mombarbie_ Aysennn1608 betanıza göre bakılmaz hafta önemli olan beta değil 2 günde 2 katı artıp artmamasıdır 😌
Gamzece Aysennn1608 o da bir seymi benimki 5h ilk betam 12091 çıkmıştı sağlık ocağının hemşiresi bu kadar aşırı uçuk çıkması ya ikiz gebelik ya erkek bebek işareti dedi gerçektende oğlum olacak
Bidamla Gamzece benim ilk gebeliğim erkek ve yüksek ilerlemişti sizinki kadar olmasa da 😅 şimdi de gebelik var biraz düşğk başladık umarım ilerler acaba düşüş değerlerde kızı mı işaret eder bilginşz var mı
Gamzece Bidamla yok o değilde iki günde bir beta degerinin 2 katına çıkması gerekiyor sağlıklı gebelik için ama normale göre çok afaki beta çıkarsa ya ikiz gebelik ya erkek bebe diyirlar bilimsel mi bilmiyorum