Anneler acil cevaplayın lütfen çok korkuyorum. Sabah 5 den beri uyanığım bu saate kadar hiçbir hareketi olmadı bebeğimin 27+6 haftadayız . Normalde çok hareketli özellikle çikolata tatlı yiyince . Ama tatlı yedim çikolata yedim tık yok sizce hastaneye gitmeli miyim