Patito__ Demsi_83737 suan ovulasyon gunlerin yeni bitmis bile olablr yani henüz erken beklenen adet tarihine on gun kalaya kadar degerlendirin ovulasyon testi kullanmiyorsan
Demsi_83737 Patito__ değerlendirme şansım yok maalesef 🥲o günlerde olduysa oldu olmadıysa da vardır Allah’ın bi bildiği 😊
Patito__ Demsi_83737 yani zaten gunleri belirleyen Allah tutacaksa en olmadik zamanda olur hakinizda hayirlisi insaallah aminnn
Demsi_83737 1palyaco belirti mi bilmiyorum ama kasık ağrısı çok yaşıyorum özellikle sağ tarafta batma bıçak saplanması şeklinde saniyelik bişey. Bide yüzüm sivilcelendi
yenidenanne34 Demsi_83737 benimde oyle kasıklarım ve 14 eylul benimde sat ama suan varsa bile çıkmaz henüz kana bile karışmamıştır bhcg. Sabretmekten baska caremiz yok 🥰🤲🏻
1palyaco Demsi_83737 aynı şeyleri yaşıyorum yüzüm sivilcelendi , kasık ağrım var birkaç gündür ve göğsümde de hassasiyetlik var . İnşallah görmek istediğimiz sonuçları görürüz 💜
Demsi_83737 yenidenanne34 erken öğrensek o kadar iyi olur ki aslında. Ağır bi işte çalışıyorum sürekli ağır şeyler kaldırıyorum maalesef. Ağır kaldırırken sağ kasığımda aşırı batma hissi oluyo
yenidenanne34 Demsi_83737 hadi ya ama dikkat etsen daha iyi olur canim ya kaldirmama şansın yok mu ? Diger çalışan arkadasin varsa ondan yardim falan istesen ?
Demsi_83737 1palyaco inşallah benim yüzümde de sivilce çıkmaz normalde ilaç kullanmıştım daha önce. Şimdi yüzümde koca koca 3 tane sivilce küçükler de cabası