Pamuk bu dönemde ise geri döndüm ve bu bana iyi geldi ama iş yerinde oturuyorum işim gereği ve kalktığımda çok afedersiniz ama sanki sakatmisim gibi yürüyorum benzetebilcek tek şey bu çünkü ağrı oluyo tam sol bacağımda normal mi bilmiyorum. Sürekli uyumak istiyorum, çok hızlı kilo alıyorum ve bu beni depresyona sokuyor😄 Sanirim artik hareketleri hissediyorum arada minik kipirtilar oluyo 🤩