Vga16 Kızlar sağ alt tarafımda baskı ve bazen batma hissi hissediyorum bu doğumun yakın olduğuna mı işaret? Sancı 2 saat devam ediyor hafifliyor sonra tekrar başlıyor 36.haftadayım 2 gündür böyleyim
gozdeeyilmazz Vga16 benim de kasıklarımda yaklaşık 1 aydır aynı baskı sancı var şuan 39. Haftadayım. Doktor normal diyo doğuma dair en ufak bi belirtim yok :))
gozdeeyilmazz Vga16 evet, o yüzden doğumla pek ilgisi yok bence ☺️ Ama kişiden kişiye değişir mi bu durum bilemiyorum :)