Halin Kızlar 7+4 haftalığım. Kasığım affedersiniz vajinamın tam üst tarafı yarım saattir ağrıyor acıyor gibi. Yani sanki biri etimi çekiştirmişte acısı kalmış gibi bir his. Acile falan gitsem mi çok endişe ettim ya
Yenibirannee momofmychildren benim 2. Gebeligim baslarda benimde bel ve kasik agrilarim oldu ayni adet belirtileri gibi