naneliseker_ Kızlar bebisi hep solda hissediyorum. Göbek deligimin baya kenarlarında ne alaka ne alaka diyorum kendimce dolanıyor sanırım ama hep solda baya kenarda normal mi ? Çok nadir kasikta hissediyorum. Ve alt tarafta normal mi? Sizde nedir durumlar 🤯🤣
aslanprenses_ naneliseker_ çok normal ben de kızımı hep o tarafta hissediyordum. Şimdi 33. Haftada kocaman her tarafta hissediyorum 🥰