Havinkaya ben 12 yıldır braun kulaktan ateş ölçer kullanıyorum tabi o zaman bu iki modelde yoktu ☺️ Braundan çok çok memnunum, 12 yıldır sorunsuz kullandım. Hastaneyle hep aynı sonuçları veriyor sadece kulaktan ateş ölçerlerin çoğu için geçerli bir durum var koltuk altına göre yarım derece civarı fazla gösteriyor onu da düşüyorum.