Kızlar selam, 40+2 haftalık gebeyim. Normal doğuma hazırlandım ama gelen giden yok. Bugün kontrole gittim 40 haftadan sonra 3 günde bir kontrol oluyor 3 gün önce 3700 bugün ise 4189 kg çıktı 3 kere ölçüldü 4 kilonun üzerindeyiz. Mecburen sezeryana gün verildi. Pazartesi yatışım olacak. Hiç başına böyle bir durum gelen var mı? Öneriniz nedir?