asyap bende de bebek hep aşağıda hareket ediyor gibi hisler oluyor doktora da sordum da zaten şu an henüz aşağıda, orada hissetmen normal dedi. İnşallah normaldir herşey.
Geçen yıl 22 haftalık bebeğimi ani bir açılma ila kaybettim, ölü doğum oldu. Bu gebelikte Serklaj olur diye düşünüyordum ama hiçbir şekilde yapma taraftarı değiller. 2 perinatoloğa 2 normal Prof kadın doğumcuya muayene oldum. Hepsi de şu an herhangi bir risk yokken dikiş atmamız bebeği riske atar dediler. Her hafta ölçüm yaptırıyorum ama dikiş attıramadım bir türlü yanaşmıyorlar. Sizin Serklaj sebebi neydi acaba?