Sina Arkadaşlar 28+4 olduk 2 gündür bel ağrısı çok fena çekiyorum sırt üstünyatmak iyi gelşyor dayanamayıp yatıyorm sorn olur mu?
Gucluanne Sina ya bu bel ağrısı bende de var ne tarafa dönsem birşey batıyor gibime geliyor , herhangi bir ilaç da kullanamıyoruz bilmiyorum ne olacak
Kubdenya Sina magnezyum kullan doktoruna söyle iyi geliyor.arada yatmakta bi sorun olmaz diye dusunuyorum
Ysn Sina korkma cnm bisey olmamıştır ama sırt üstü yatınca anı tansiyon düşmesi oluyor sen hep soluna sağına yat