Ben Şubat 25 tiriyot amaliyeti oldum daha ilaçlara başlamadım patoroloji sonucumu beklediğim için o ya değerlerim 33. Ken hamile kaldım. Ve ikiz Dr çok şaşırdı hamile olmazsın bu değer çok yüksek direk hormonları etkiliyor diye ama.hamileyim #8.5 olduk ikilerimle ilaç hemen başladık düştü o ya hemen