Ayseeeeahmet Merhaba arkadaşlar 1sene içerisinde 2 düşük yaptım ve buna kan pıhtılaşmasının sebep oldugunu ögrendik çok şükür 4 haftalık hamileyim hergün kan sıvılaştırıcı igne kullanıyorum kullanan tecrübesi olan arkadaşlar var mı kaçıncı ayda bırakılıyor ?
Bahar1187 Ayseeeeahmet canım kan pıhtılaşman varmış Doğuma kadar kullanman gerekir bende kullanıyorum 34. Haftadayım başından beri devam
Kubrakabakci Ayseeeeahmet benim ablamda vardı kan pıhtılaşması 9 aylıkken doğumuna 3 gün kala birinci bebeğini kaybetti diğer bebeğinde 9 ay boyunca sürekli iğne kullandığını biliyorum hergün , bende şuan belki vardır diye doktor bilgisi ile bebek aspirini kullanıyorum hergün 1 tane 13.haftamdayım . İnşallah sağ salim kucağınjz alırsınızz 🙏🏻
Kezu17 Ayseeeeahmet facete "Kan Pıhtılaşması Olan Hamileler, Hamile Adayları vee Anneler" diye bir gurup var, orayı takip edebilirsiniz.
dalin Ayseeeeahmet 38 haftalikken suyum gelmisti hastaneye gittik ne sancim nede acilmam vardi normal dogum istiyordum.Suni sanci verildi 3 gun hastanede sanci cektim o 3 gun igne kullandirmadi drum 3.gun gece normal dogum yaptim.Drum dogumdan sonra 1 hafta daha kullanmami soyledi kullandim ve bitti allahima sukur en sonunda ignelerden kurtuldum.Dogum yapali 9 gun oldu allah isteyen herkese versin🙏🙏👨👩👧
husniyealtun Gebeliginin sonuna kadar kullanman muhtemel. Yalniz bazi testlerin olacak belli bir haftadan sonra. O test sonucuna gore de dr un dozuna karar verecek. Bir de ya devlette ya da ozelde riskli gebelik takibi yapan bir drla devam et mutlaka gebeligine. Yani bir perinatolog esliginde olmalisin. Daha tecrubeliler. Arkadasimda vardi bu sorun doguma kadar kullandi.. Rabbim sifa versin saglikla al InsaAllah kucagina evladini
Ayseeeeahmet husniyealtun çok teşekkür ederim amin inşallah ❣ Daha 4haftalık hamileyim bakalım tecrübe edicem artık
catwalk husniyealtun ben de iğne kullanıyorum fakat ne zaman ne gibi testler istenecek?Bunlarla ilgili bilgim yok.gebelikyen önce test yapıldı,pıhtılaşma çıktı ama sonra da mı test yapılıyor?
uras Bahar1187 mrb bende big düşük yaşadım ilk gebelikte yoktu ve normal dogum yapmıştım şimdi tekrar düşünüyoruz bebek bunda igne kullanacagimi söyledi doktor banada ama normal doğuma engel oluyor mu acaba bi bilginiz varmi
Buseguzel Bende de aynı problem var, genetik. Cumartesi günü dogumum var , hala kullanıyorum. Doguma kadar devam hatta sonrasında da kullacagım bir süre.
Ayseeeeahmet Buseguzel dogum sonrası ne kadar kullanılacak bir bilginiz war mı ?ayrıca çok az kalmış hayırlı ve saglıklı bir şekilde kucagınıza alın inşallah 🎈
Ayseeeeahmet Kubrakabakci üzüldüm çok kötü bir durum sizinde tedbir almanız çok iyi olmuş bende doktorum 2 düşükten sonra genetik test yaptırdı böyle bir tedavi uyguluyor yanısıra asprinde içiyorum tabi
Buseguzel Ayseeeeahmet amin, inşaallah 🙏 daha düşük dozda kullanacağım muhtemelen ama ne kadar süre kullanırım bilemem.
Ayseeeeahmet Buseguzel karından mı koldan mı kullanıyorsunuz ? Ben koldan yaptırdım aşırı morarmalar oldugu için doktorum karından yaptırmamı şiddetle istiyor ama korkumdan yapamıyordum son 2 gündür karından başladım agrısı fazla oluyor
Buseguzel Ayseeeeahmet ben ilk iğnemi koldan denedim çok canım yanmıştı, daha sonra hep karından yapmaya başladım. Artık hissetmiyorum bile 🙂 ilk başlarda bana da çok zor geliyordu sizi anlıyorum. Zamanla alışacaksınız biraz sabır 🙏☺
Kezu17 Ayseeeeahmet alışıyorsunuz bir süre sonra. Benim doktorum hep göbekten yap diyor ve ben sonuna kadar göbekten yapıcam
Homozigotmutant catwalk faktör xa testidir büyük ihtimal ama Benim Doktoeum gerek Yok diyor ben de 17 hafta oldum her gün vuruyorum Doğuma kadar devam inşallah
husniyealtun catwalk canim kaçıncı hafta bilmiyorumda kanin pihtilasma suresi ile ilgili bir testti yanilmiyorsam. Bu test sonucuna gore dr arkadasin kulla digi clexan igneyi 0.3 doz 0.5 doz seklinde değiştiriyordu. Boylece kanin ne fazla sulanmasina ne de yogunlugunun artmasina izin verilmemis olunuyordu. Ben whatsapptan yazayim bi bakalım cevap verebilecek mi verirse yazarim ne testiymis ne zaman yapilmaya baslanmis.
dalin uras yok canim engel degil benimde kan pihtilasmam vardi bende igme kullandim ve normal dogum yaptimm hicbor sikinti olmadi