Pikachukiz53 Deletedmom_70 bu aralar uyuz salgını var deniyor bu yüzden kuaförde ağda yaptırmak konusunda aşırı kararsızım ama alt bölgemi makine ile alıyorum
Pikachukiz53 Deletedmom_70 doktordan ziyade hem haberlerde hemde forum da çok fazla yakalanan var birinin doktoru salgın var bu kış böyle geçicek gibisinden yazmıştı
balimiscat Ağda kastığımız için çekerken sancıları da arttırabiliyormuş yine de doktoruna danışarak git bence bende bu zamana kadar ağda yapıyordum son aylarda karnımdan göremiyorum daha sık doktora da gidince mecbur jilete geçtim doğumdan sonra ağda inşallah
bitanemiz24 Hamile olunca jilete geçtim mecburen hangi jilet iyi kızlar önce hiç kullanmadığım için bu derbi yazan var şokta tek satılan onlardan aldım bi kaç yada banyo için olanlar var sanki dandik gibi geldi önerinizi bekliyorum
Birbahargunu Deletedmom_70 daha önce yaptirmadiysaniz ilk seferinizse yapmayın acılı olur ve istemeden kasarsınız bir de riskli olduğunuz için mutlaka doktora danışın
cokkasmabeabi Deletedmom_70 benim riskli bir gebeliğim yoktu yaptırdım. Zaten kendimi kasan bir insan da değilim sorun olmadı. Hatta doğuma gittiğim gün ağda olmuştum 😂 iyi denk geldi