Melikeess 17+4 haftalık hamileyim 4.ayımdayım kusmalarım ve bulantılarım hala devam ediyor birşey yediğimde 10 dakka içinde çıkıyorum hazımsızlıktan bu haftalarda olup aynı sorunu yaşayan varmı ne zaman geçer acaba
Dilara0638 Melikeess yapısal bişey bence benim 9 ay boyunca bulantım ve kusmam geçmedi prilam dr adında bi ilaç var hamileler için çok rahatsız ettiğinde doktoruna danışarak kullanabilirsiniz o bana birazcık iyi gelirdi
Dilara0638 Melikeess küvezde kalmadı çok şükür direk yanıma aldım ve ertesi gün de taburcu olduk zaten
gokcetugumm 29 haftaligim hala kusuyorum canım ilk kızımda da öyleydim benimkiler böyle zor geçiyor inşallah seninki çabuk geçer 🌷
Melikeess gokcetugumm hadi ya üzüldüm allah yardımcınız olsun inşallah hemen geçer 🙏miyde bulantısı yüzünde. Kusma yüzünden hiç hamileyi güzelce yaşayamıyor insan
gokcetugumm Melikeess malesef öyle doğum korkusu bile gelmiyor biran önce doğurmak istiyor insan ilkinde de koşa koşa gitmiştim dogurmaya 😂😂