Ardeninannesi Sanki birisi beni dövmüş kenara atmış gibi yorgun halsiz ölmüş haldeyim arada bu midem bulanıyor çok ogurrursem çıkıyor onun haricinde sanki bütün evi 3 kere temizlemiş gibiyim 7+2 yiz bı an önce görmek istiyorum yavrumu 🧚🤰💖🙏💪👨👩👧👪
Ardeninannesi AygyulSina of sırtım bile ağrıyo ben annemi çağırdım bı ay bende kalıyor koltuktan kalkamıyorum 🐣
DiDem123 Ardeninannesi keşke benimde annem gelebilseydi. Bende öyleyim hele yemek yapmak tam bi işkence. Hiç bişey yiyemiyorum midem ağzıma geliyo ya 😒 8+1 im bende.
Ardeninannesi DiDem123 Allah razı olsun sabah akşam didiniyo kadın anne işte bende öyle yatıyorum midem bulaniyor ama ara sıra şiddetli ara sırada sanki mideme taş oturuyor
Ikrmels Benim ilk aylar gibi gelen evimi dağınık görüyor du adım pasakliya cikicakti ki beşinci aydan sonra az düzelme oldu yine de hemen hemn aynı ama mecbur yapıyorum üstelik 2 yaşında da kızım var hamilelik ne zor bişiy yaaaaaa 😣😣😣😣
Aysegulkinyas Bende 10+6 bitti canim hala ayni Halsizlik hep uyuma hissi bulantim benim sabahlari cok oluyo yemek yaparken sukur sorun yasamiyorum sadece et kiyma turu seyleri yaprken maske takiyorum faydasida oluyo isterseniz deneyebilirsiniz kizlar