27 eylülde özel hastanede sezeryan oldum,doktor 4 tane ilaç yazmış internetten baktıgim zaman hepsinde emzirenler kullanamaz anne sütüne geçer fln yazıyo.Kullanip kullanmamakta kararsız kaldım dün gece ağrılara dayanamadigim için 4 ünü birden içtim ama içim hiç rahat değil.Simdi geri başladı ağrılarim içsem mi içmesem mi bilmiyorum.Siz hepsini içtiniz mi kaç gün içtiniz