Haticekaplann Midem çok yanıyor ve yemek borumdan yukarı acı acı su geliyor önerisi olan yada bu durumu yaşayan var mı lütfen acil
Gmz5560 Haticekaplann gaviscon double action birebir su içsem midem yanıyordu o derece kocamdan çok o şurubu görüyordum artık haftada 1 bitiyordu vallahi😀
MMad Haticekaplann yediklerinize dikkat edin baharatlı yağlı yemeyin geç yemeyin sade soda etkili oldu bende başka da çok bi şeyin etkisi olmadı bazıları naneli sakızı önermiş bende naneli şeyler daha da çok yanma yaptı
adalinda-35 Haticekaplann bende 34 haftalığım aşırı yanıyor midem soğuk süt içiyorum baya rahatlatıyor beni
bengonca Canım ben de 34+1 im. Doktorum gaviscon double action verdi. Onu içiyorum çok rahatlatıyor. Doktor yada eczacına danış. Gebelikte güvenle kullanabileceğin mide şurubu seni rahatlatacaktır. Çok çok geçmiş olsun.
bengonca Gmz5560 ahahahhahahah vallahi bende kocamdan çok onu görüyorum. Şuan piyasa yokmuş gasvin diye bir şurup aldım eczaneden. Birebir muadili. Benim ikiz gebeliğim o yüzden daha çok yanmam oluyor. Bana 3 gün falan gidiyor bir şişesi 🤣
Gmz5560 bengonca ay aklıma geldikçe varya nasıl dayanmısım diyorum duşa girerdim hem ağlardım hem mide yanmasından kusardim hem su dökerdim kafamdan aşağı napacagimi sasiriyordum Rabbım yardımcınız olsun ama geçiyor hemencecik