Seherrr25 37+5 haftalık hamileyim bugün kontole geldim 2 hafta önce geldiğimde herşey normaldi kilosu 2.500 gram dı bugün kilo almadığını suyun sınırda olduğunu söylediler 3 gün sonra tekrar gel denildi böyle bişey yaşayan var mı 😞
Gokcemom2023 Seherrr25 evet ben maalesef 30+2 de gittim hersey normaldi 1550 gr dı sonra 32+2 de gittim 1810 gram olmus iki hafta geriden geliyor dedi sonra dün gittim 2000 kg olmus 34+1 de hala geriden geliyor suyum iyi benim hiç bi sebep yok birden oldu beslenmem aynı cok iyi dikkat ediyorum sen minyonsun sana cekmiş olabilir falan dedi ayın 9 unda tekrar gidicem muz kaşar peyniri pekmez ceviz bunları bastan beri yerim simdi nesquik yiyorum sütle bakalım ne olacak bi etki edecek mi
Asteka41 Seherrr25 benim de 28 haftadan beri olan birsey şuan 35+5 ama 2.360 gram göbek cevresi 33 haftada kalmış dedi psikolojik olarak çok yıprattilar özele gittim orda birsey yok normal takma kafana minyon çocuğun olur dedi o yüzden çok takmıyorum artık şekerim de var zaten son 30 günüm kaldı gün sayıyorum
irmaksenartar Seherrr25 bana da aynı sey oldu. 36. Haftaya kadr hersey normaldii. Suyumda da sorun yoktu. 2.650 ölctu doguma kadar doktor hep. 40. Haftada suni sancı ile alalım kilo almıyo dedi. 2.990 dogdu oglum evet erkek bebege gore kucuk ama canını sıkma. Ölcumler de yanlıs olabiliyooo.
My-omeriy Milen7 benimde 28 hafta suyum sınıra yakın şeker testi yapıldı normal çıktı ama yine de doktor diyet yap dedi
Seherrr25 Benimde gittiğimde suyum da iyiydi bu sefer dedi sınırda diye Bende aslında bu haftalar daha da sağlıklı beslendim aslında nesguikli sütü de hergun içtim hatta ama anlamadım kafam çok karışık yarın tekrar farklı bı doktora gidicem
Gokcemom2023 Seherrr25 birazda genetik biz minyonuz belkide ondan ama 30 dan sonra olmasına sasırdım birden gerilik olunca herseyi deneyeceğim elimden geleni yapayımda gerisi Allahtan
Milen7 Seherrr25 bende 3 günde bir gidiyorum suyum azalıyor , 36+4 üm, bol su için hareketleri takip edin, içinize kuşku düşerse nst çektirin bana öyle yaptırıyor doktorum
Seherrr25 Bugünde n Milen7 bugünde nst ye girdim iyi dedi nstsi çok su da içiyorum niye böyle.oldu anlamadım
Gulsahkizilkan irmaksenartar Bence kilosu iyi benm kuzeniminde erkekti 3060 kg doğurdu 2 ay oldu doğum yapalı şimdi maşallahı var zor taşıyom 😅😅
irmaksenartar Gulsahkizilkan benim oğlum da oylee 3 aylık oldu 7.5 kilo suan :) sonradan kilo alıyorlar cok uzulmemek lazımmm
Seherrr25 Gokcemom2023 evet bende ona şaşırdım 35.haftaya kadar herşey gayet iyiydi hatta ondan sonra yememe icmeme daha çok da dikkat ettim ama artık Nasip galiba İnşallah hayirlsyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻🤍
Petrichorers Bana da doktor bugün on gün geriden geldiğini söyledi 28+2 yim. Takibe alalım dedi belki minyondur dedi