Aise44 Belirtiniz nasıl başladı benim de 3 gündür karnımda inanılmaz kaşıntı var özellikle geceleri fena. Önce çatlaklardan sandım ama şimdi minik minik kabartılar var iyilik gibi. Baktığımda pupp a benziyor. Bebek pudrası döküyorum rahatlatıyor gibi kısa süreli tabi. Öbür türlü yağlar hepten coşturuyor ve kaşındırıyor. Şimdi bu saatte uykumdan uyandım kaşıntıdan🥺 internette araştırdım bıttım sabunu iyi geliyormuş hemen sipariş ettim bakalım işe yarar mı? Sizin belirtilerle benim gibi mi?