ElifKarata mombarbie_ 19 da erkek dedi doktorum ama.icimde hep muamma var acaba degisirmi diye 🤣 usgdeki pipi dedi oyuzden burda da merak ettm.yrumlari tesekkr ederim
mombarbie_ ElifKarata 19.haftada doktorunuz direk Bi cinsiyet söylediyse doğrudur kordonda karıştırma durumu olma ihtimalinden dolayı detaylıdan sonra emin olabilirsiniz 😌
ElifKarata Nrs28 inşallah öyledir değişmez 🤣🥰 herkese erkek diyoruz soranlara 19 da öğrendik tesrkkr ederim